sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Vuhvuh, Tervehdys

Olen pian 6 viikkoa vanha kaniini/kääpiömäyräkoira uros pentu Iisakki.  Olen pentueen suurin ja siksi aikuiskoani ei tiedetä vaikka vanhempani ovat kaniinimäyräkoiria mutta epäillään että kasvan kääpiö kokoiseksi.  Turkin laadustanikaan ei tarkkaan tiedetä todennäköisesti jään lyhyt karvaiseksi mutta minulle saattaa kasvaa parta ja tassuihin pidemmät karvat.  Sen tiedän että riistanvärinen olen.  Tämä turkinlaatu soppa on peräisin siitä kun isäni meni tekemään äitini kanssa pentuja eli minut ja sisarukseni vaikka ei olisi pitänyt.  Isäni siis on lyhytkarvainen ja äitini karkeakarvainen.  Mutta ketä tämä pieni vahinko kiinostaa ei ainakaan minua sillä sen seurauksena minun lisäkseni täällä tassuttelee kolme sisarustani.

Olen hyvin energinen ja reipas ja isomman kokoni takia pääsen jo omin avuin pois pentuhäkistä tosin takajalat jäävät välillä vähän jumiin ja se vaati pientä ponnistelua että saan ne pois.  Takajalkojen lähdettyä voivat seikkailuni alkaa joko yksin tai sisarusten kanssa.  Maailma on kulma iso paikka ja siihen aijon vielä tutustua paremmin kunhan vähän kasvan lisää.  Tällähetkellä riittää tämä tuttu ja turvallinen koti jossa on paljon ihmeteltävää.

Asun siis vielä sisarusten, emon ja kasvattaja kanssa täällä tutussa ja turvallisessa paikassa.  Mutta olen kuullut että 12:sta päivän päästä muutan uuteen kotiin.  Niitä kenen luokse muutan kutsutaan ommistjiksi.  Nämä omistajat kävivat minua katsomassa ja onnistuin hurmaamaan heidät, joten uskon että saan hyvän uuden kodin.  En kyllä tiedä mitä ajatella siitä että muutan pois sisarusten ja emoni luota mutta uskon että kaikki menee hyvin ja näin pääsen ainakin vallotamaan sitä suurta maailmaa.

Tämä päiväkirja kertoo siis minun elämästä, tekemisistäni, siitä mitä opin ja kaikesta siitä mitä minulle tapahtuu.  Olkaa siis kuulolla jos haluatte kuulla minusta lisää.

-Tasssuttelija Iisak-



Minä(5vk)  ja väsynyt sisarukseni

Minä(5vk) touhuumassa

Minä(5vk) omistajani sylissä väsyneenä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti