keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

hiljaiselon takana

Blogin on nyt elellyt täällä hiljaiseloaan mutta arkemme on pyörinyt kokoajan vauhdilla eteenpäin. Syy tähän passiivisuuteen blogin puolella olin ainoastaan minä. En se enempään jaksa asiaa ruveta selittelemään mutta se aika mikä minulla oli muiden asioiden jälkeen, päätin käyttää sen Iisakkiin. Aika on mennyt hurjan nopeasti ja arkemme on todella rullannut vauhdilla eteenpäin. Jonkin verran kehitystä on näkynyt mutta välillä on jumitettu paikoillaan. Kamera on ollut sopivasti aina silloin tällöin mukana, joten ajattelin kuvien kanssa lyhyesti kertoa mitä kaikkea hiljaiselon aikana on tehty ja tapahtunut.


Harjoiteltu temppuja ja kärsivällisyyttä


Lenkkeilty

Peltorallattu

Juoksenneltu metsässä ja harjoitellut tasapainoa.

Nautiskeltu auringosta

Urkki oli hoidossa 2vk jolloin eleltiin kahden koiran kanssa


Pihalla touhuamista

Levätty isoveikan kainalossa

Anettu pusuja

Täytetty ruokavarastot

Käyty koirakoulussa

Iisakki sai postia: "mä oon niin leija"

Käyty vähän ostoksilla

Siivottu Iisakin tavarat

Eletty siis sitä aivan normaalia arkeaa koiran kanssa 


Tässä nyt tämä vähän erilainen postaus. Toivottavasti piditte Ja tietenkin kommentteihin saa laittaa ehdotuksia millaisia postauksia haluaisitte. Tosin näin pitkän tauon jälkeen ideapankissa on paljon ideoita mutta lisää kaivataan aina. Ulkoa asua koitan tässä päivitellä pikkuhiljaa. 

~Venla

1 kommentti: