tiistai 10. helmikuuta 2015

Mun päivä



Minun piti jo aikoja sitten tulla kertomaan mun hauskasta päivästä. En kuitenkaan saanut tuota kirjuria millään kirjoittamaan minun puolesta. Viimeksi meinaan kun itse kirjoitin ei kukaan kulma saanut siitä selvää. Nyt vihdoin sain sen raahattua tähän koneen ääreen kovalla komennuksella. Olin tietenkin innoissaan että pääsisin kertomaan teille vihdoin hauskasta päivästä. En kyllä enää muista mikä päivä se oli, mutta ei sillä väliä. Aloin sitten reippaasti kertomaan päivästäni. Venla kuitenkin keskeytti ja sanos että ei nyt ole aikaa kertoa koko päivän kuulumisista. Siis voitteko uskoa ei muka ole aikaa? Mullahan ei ole muuta kun aikaa, Venlalla on muka jotain tärkeämpiä puuhia kun koneen ääressä istumista. Miten voi olla tärkeämpää kuin minun päiväni? Kaikkea hauskaa tapahtui ja kerrankin olisin ollut innokas kertomaan jotain, niin ei. Sanos vaan että laitetaan kuvia ja joku toinen kerta voidaan kirjoittaa minun päivästä. Eikä minun auttanut kun tyytyä taas kohtalooni, sellaista se koiran elämä on. Saan siis vaan kertoa lyhyesti kuvien avulla päivästäni.


Aamulla heräsin taas tapojeni mukaan aikaisin, josta Venla tykkää todella paljon. En kyllä ymmärrä miksi pissalla käynnin jälkeen se menee aina uudelleen nukkumaan. Koitin hetken aikaa saada sitä touhuamaan kanssani mutta kun mitään ei tapahtunut jatkoin uniani. Herättyäni sain vihdoin aamupalaa ja jatkoin sen jälkeen vielä hetken nukkumista. Nukkumisen jälkeen vihdoin lähdimme lenkille. Lenkiltä tultuani olisin halunnut leikkiä ja riehua paljon mutta Venla rupesikin laittamaan kamojani kasaan ja lähdimme Venlan mummin luo. 


Mä autossa ennen kun luukku laitettiin kiinni




Perille päästyämme vastassa odottikin yllätys, nimittäin siellä olikin kaksi koiraa. Se mulle jo entuudestaan tuttu pelottava Tobby ja sit aivan uusi tuttavuus Pongi. Tobbya taas sain varoa kun heti rupeaa näyttelemään hampaitaan, mutta Pongin kanssa päästiinkin leikin makuun, tosin sekin väsyi nopeasti.









Takaisin tulo matkasta en muista mitään, koska minuakin rupesi väsyttämään.  Kotona en sitten hirveästi tehnyt mitään kun syönyt, leikkinyt, ulkoillut ja ottanut rennosti.

-Iisakki



Ps: Mulle tuli tämmöinen kortti. En kyllä tiedä mikä se on mutta ei kulma virallinen. Söisin sen mielelläni mutta Venla ei anna. Sen tiedän että se liittyy jotenkin meidän ensiviikon ohjelmaa. Venlalla on joku ihme loma ja me lähetään jonnekin, en kyllä enää muista minne. Venla kuitenkin sanos että se kertoo siitä tarkemmin lähempänä ajankohtaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti